Thursday, November 19, 2009

school problem ningga

okay , first of all , it's start hari selasa lepas ! hmm , first aku seronok sgt ,. snap2 photo . then afta nak blik aku baru perasan yg hp aku hilang . then , aku try guna hp mama(bila da sampai umah) cll no aku , dapat siakk !!!! bodoh la , dh curi hp aku , then guna nobo aku . okay okay and mama ugut die , mama tipu kate mama dah report police and , if esok(rabu) die tak bg juga , mama akan hatar police siasat ? haha , pelik ouh . na siasat mcm mane ye dak ? haih , mama mama . hm , then khamis tu aku g school mcm biase , aku tggu je if ade org nak bg hp aku , but x dpt2 ag . afta blik school tu , aku g maxis center . aku renew no tu . then bila aku bukak no tu , ada mamat indian nie , text2 , pgei darlink2 . haha , aku pun tanye ah nie sape . then he said " im jegan " hua hua ! JEGAN ? tahu sgt2 tu bf sape . SHALINI lah ! aku tak sangka beb , die baik sgt2 wif aku ! :(
then , hari nie ( khamis) aku dtg school . aku just wat tataw jew kat die , and aku bsg2 wif monitor yg aku tahu sape pencuri tu , afta that sdnly , SHALINI keluar class cpt2 . mcm tkt je ? huuh , then aku ckp kat die , hey . would you give me tha fone back ? then she said , saya da letak dlm beg awk , lily , maaf kan saya . saya tk tahu knp sy mcm tu . ye , adk sy pun dah lama tak da . dah mati , please ? haha , weird gila , apa kaitan wif adk die yg dah mati tu ? monitor kata " DIA NAK SIMPATI JE TU " haha , yeah rite ! then , pukul 8.10 pg semua bergerak ke upperhall(dewan atas) ade penyampaian hadiah :) you knoe what ? 3prinia get 2 hemper :DD bangga ! haha . 1 untuk gang starz competition and 1 lg untk cloral speaking ningga :) afta that , kami rest lambat . dlm kul 10.50 mcmtu . time nak turun g recces tu kami(3prinia) masuk class jap , letak hamper tu . the " aaaaaa ! beg aku hilang ! dlm tu ada fone la" si atikah makcik ngongeng tu menjerit . WTH ? tp aku rasa bkn shalini yg amik la . sbb shalini wif aku all tha time . tatau ah sape . malas nk tduh2 . t gadow . hmmmmm

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.