Saturday, November 21, 2009

omg , damn bored :(

saturday ? nah , every peep , every friend(s) were going oud . oh man , bosan nya ? pg pg aku dah oud , g salun cina makan babi tu . kerja sampai kul 1 pm and baru balik ? shit la . then , afta balik , makan teruss . whoaaaa , lapar gilaa :) bhahha , dahtu mandi and terus online :) babe , ngntk doh . ya tuhan , asal hari nie bosan sgt ? then mama ask g jj suh beli tiket 2012 . haiyaaaaa . tiket full and aku call . book untk esok (ahad) . you noe what ? 4times aku pegi nak beli tiket , asyikk full je . ape tah , best sgt ke ? bhahah :) hmm , donat aku pula ke Taiping . warghhhhhhhhhhhhhhh . jauh nya kau lompat donat ? haihhhhhhhh :( kenapa semua leave aku ? omg .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.