Monday, November 23, 2009

OMG , makhamah !

nahhh , salah laku :) haha . aku lah tu . babe , takut doe . tp seriuslyyyyy encik hakim tu , kacak :D hahahha :) . yelah yelah . zamy kata aku nakal . mmg pun . aku gatal ouhhhh , auwwwwwww :D . tulahhh , naik motor tak ada lesen and roadtax mati . puihhhhh ! bangsattt la jpj tu . brahaha . dah la , mama kata masuk makhamah kena pakai baju kurung and tudung . grrr , huduh . then , aku masuk kandang kambing tu . haha , but , aku pandai menipu . when jurubahasa tu suh minta hukuman diringankan , aku kata ayah kerja dreba lorry , tanggung abg , aku and mama . haha , bingung doh g percaya . then , dia bg saman rm 5o-5o . means , takda lesen rm50 , takda roadtax rm50 :) daripada rm2000 . hurhhhhhhh

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.