Friday, November 6, 2009

omg , my sweet memories (camp school ke CH)

ok oke , khamis(5/11/09) going to cameron highlands ! wif kawankawan :) sweet sgt . sejukk deyhh , otw ke sane agak2 menbosan kan , sbb x da nk buat lahh , dah la bus begerak lambat , haishh ! tehegeh hegeh , mcm kure2 jek . hmmm , afta sampai , semua take breakfast kat ladang tea ! mahal gilak , 1 piece curry puff RM 3.00 ?! wtf ? hmmm , then singgah kt mcmcm tempat . x bnyk beli barang pun . just beli makanan untk aku je . heh , melantak bnyk gila babi :) then , adibah and mai nie , hurhh , sweet sial . wey ! tahu la korg just kawan , but seriuslyy , sejibik mcm couple ! haha , emm . bnyk picta kami snap , snap andd snap ! haha , bnyk minum . sampai nk masuk tulet pun tamau sbb air dye sejuk sgt . tatahan ! gilaaaa punya job . then , mase lunch , kena tipu ngn abg tu , dia kata : RM5.00 dapat NASI , AYAM , SAYUR AND AIR SIRUP . engt enn , mcm mane , nasi pun sikit ! air sirap lg la . bg cawan kecik je . nk bodoh kan kami ! babi punya abg , then dahlaa aku and kawan2 tgh makn , die leh wt drama , korek2 hidung and sental kat meja makan sebelah . tak ke butoh ? haishh , geli aku na makan ehh ! hmm , baiey beli 1 gelang tuu , write her name and daniel(DANIELULU) , how sweet ! hmm , aku mukan tanak wat . but just , if aku still wif syawal ea laa aku wat , nie , x da bf . nk wat name sape . hahe , then g 1 kedai tuu curi barang 5OCEN ! ahha , dh murah , cilok jala :) but guys , tu lah . camp wif you all mmg aku taleh lupa :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.