Tuesday, July 14, 2009

ouchh !

haissh , sial betul :( tadii baru beli apron baruu nak masak bahulu gulung kat school , patu time nak balikk aku agak clumsy & tertinggal apron tuu . ape nakk jadii tah , hai yaii, penat nye ! harii ni , tangan ku bengkak , pasal cucuk smlm aaa . pukimakk :) haha , then , hari2 gadoo dgn syaaaa .. tak penah okeyy , hmm.



& aku pun selalu teringat kan syaaa :( aku takut syaaa atinggalkan aku aa . mcm mane nii ? hm , tibe2 ari ni aku tengokk baizura , exbestie aku tegur2 aku ? ntah knp , takkan nak berbek balikk kott ? taknak akuu , euuwww , si bitchess tu pulak hari ni potong rambut depan yg mcm topi keledar tu . haha , burukk aa !



tak sesuaii kott . pastu miss azlina enter clases ! die ganti mrs.lilyy , ouhh ! cikk lily sakedd , aku risau , da aaa die tuu ckgu <3 aku . haha , & part yg watkan aku nak tergelak time miss azlina enter iss die tanye sal bitchess tu :) die engt kan bitchess tu indian . haha , tu laa dah la itam , tak reti nak pakai baju kurung ke ? haha , pakai lagii skirtt tu , kan dah kena :p fyi , ish ish , ramai gakk ckgu tak perasan yg die malay . hahe , mg sejati indian doe :) kawan pun dgn indian ! ape lahh , malukan kaum malay je ! :p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.