Sunday, July 5, 2009

gah ! bosan .

nah , bosan sanad hari ni.aku stay umah sedare kat simpang pulai :) nah , aku rindu sanad kat bestie aku , leeya.leeya, kenapa tak msgg ha? && hampehh , aku gadoo dgn S ! biase aa , budakk bodoe mmg mcm tuu en enn :) tak di nafii kan , S mmg bodoh :) huh , semua yg penah jadi BF aku semua bodoh :) well well , mmg hari ni hari yg amat membosankan . esukk skula , malas sanad2 nak ke skula.bukan best pun enn,pelajaran pun tak masuk kepale.

nah , afta abis online aku nak bake cake :) nak bagii kat S ! taknak aa die mrh2 aku :) so pujuk2 die balik. ngahh,tiap kali gado,mesti aku yg pujuk.babi betull S nih , fedup dah aku pun !

ohh ya, before aku lupa , hari khamis lepas reportcard day , enn abah datang WHOAA , DUPDAPDUPDAP , jantung aku nak terkrluarr ! && cikgu tu babi aaa, complain bout aku lebih2 ? kat bapak aku stay gilababi lama ! 30minutes , but kat bapak orang lain tak sampai pun ! guru kau sungguh kejam . aku benci kau :) yeaahh , sumpah . aku benci kau guru tahap setann ! *take a note ewww ~

now , aku seorang pelarian , aku stay umah sedare aku sbb lari dari abah ! kat umah tu ape yg aku wat sumer tak kena ! WTH haa ? yeaa , kau kata aku mukan anak kau heh ? okeyy , then pernah aku kata yg aku nak kau jadi abah aku ? xda enn ? ngehh , susa woo dapat bapakk yg ta leh terima kenyataan ^.^
done by
fergie :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.