Saturday, July 11, 2009

dulu menghilang :) kini kembali :)

nahh , lame aku tak online :) kini aku kembali , wee rindu semua , my bestie : ) amelia , hey bie , where you have gone ? i need you bestie . text me please .. now , im alone . nobody was here :( alone alone alone & alone . well,4hari aku menghabiskan mase tulis cerpen ! tajuk ; menati harapan ; & yg akan datang aku na write about kawan , & tajuk pon mestilah kawan ! :) haha yelahh oii . now aku kat tempat keje mak sedara aku , asoyy ! bosan dohh , fone xda crdtt ! kawan pun xda . well well , sekarang PMR dah nak dekat , mama antar aku ke umah mak sedare aku . dekat ngn umah bf aku :p so senang aku nak date :) haha , ngarott lahh ! leyaa , mane you pergi ? i need you bestie . bf i pun , mane bie pergi ? tak contact , tak texting . both of you ! why sayang why ? please bie , please bestie . texting me ! imiss both of you ! yaa , leeya , i nak tulis about you laah :) bole kan ? i nak wat cerpen :) he ~

finnally , bestie you texting i jugakk :) i sayangg you lahh ! haha , yaa .. kite dua sama bie :( boyfie mcm ape tah . but you buadd bodo je aa , lama2 dia okeyy ah tu ! damn !! aku kena maki ngn S ! bodoh punya jantan :) aku suka panggil bie bodoh :) sbb bie mmg bodoh , so bie .. awak tuu sdr2 aaa okey ! awak kate sy bodo , awak pon bodo :) yahuuu ! suka hatii nya skrg :) && tiba2 afta abish online mys , aku bocor* ohmygosh ! banyak doe !! da aaa aku kat office mak sedara aku ! ngengg , nasib baik khaleda was here :) helping me to buy a *** :) tengs khaleda , ily as my cousin :)

huartgghh ! lapanye .... aih suddenly aku dapat msg dari Zamy "tpup RM3.00 aku mane?" nahh , pundekk la kau zamy ! arituh aku kata jgn tpup, kau nak tlg gak , then kau minx ganti. no way ! jgn harap:) padan muka kau .. wahh, bahu aku sakittt ! lame sangat dok menaipp ahha , then ade kenal sorg mamat ni , gahh .. minx numb ? nahh , aku tatau nak bagi ke takk ! then aku mintak numb die balik. but aku tak texting dia pun , malas laaaa . honestly , mmg dia sanad2 comel , but loyal punya pasal :) haha,poyo lahh aku ni enn , so that was me ^.^

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.