Monday, July 13, 2009

di cucuk dgn jarum yg panjang :)

nahh :( sakit tangan ahh , tak leh nak angkat , sakit sanad2 . 1st cucuk mmg aa ta sakit , tapi bila dah sampai rumah jadi sakit sanad :( aduhh , nurse tuu jahat . kata check gg ja ! bodoh betul, dia tak tau ke ha menipu tu dosa ? ish ! bangang betul . hm , ari ni aku tatau kenape aku heppy sanad . mcm x da masalah ? aku pun pelikk . semua aku tegur :) musuh , pun aku tegur ! aku sengih sane sini . dah mcm orang gila meroyan :)

kat school lepas sc its time for geo ! ahh , aku suka geo :) but , time tuu puan.rohani panggil aku ? why ehh ? ohh , its about kerja kursus KH mase f1 tuu , aku tak hantar , so die bising . ahh mampus laah kau nak bagizero pon ! peduli aoe , haha , aku tak kesa sbb aku biase nya dapat b atau A in KH :) bukan nak bangga okeyy , hee ^.^

huh , heppy sanad2 laa :) sbb ustazah kate ade ramai cikgu perasan perubahan aku :) ramai jugak kawan kate aku dah berubah gila2 , yeaa , its time for the change ! semua orang akan berubah dgn kehendak nya sendiri kan ? syukur :) now , aku tengah menjaya kan satu cerpen , untuk present befday bestie aku , aifa rusydina :) haha , hope kau suka ea aifa :) ily .. wee ~ aku baru setahun kenal :) best sanad dapat kawan mcm aif a, segala nya kamikongsi ! yeaa , tak da hape yg dapat halang kami . *bersama selamanya* okeyy ^.^

tajuk cerpen tu , Sahabat Untukk kU :) , bunyi pun tak menarik :) mmg tak menarik . ngehh2 :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.