Monday, June 29, 2009

oh god ;

"ohmygod ! i'm late ! abah,wakeup laa, its already 0655a.m,my class started at 0730am! " perkara petama yg aku jerit bila bukak mata :) tah,lewat bangun,then im take a bath quickly,and at 0718a.m im leaving home.

0745 a.m.
"kenapa lewat?" uhh,prefect tanye. aku senyum jee :) then,masukk class.ahh,tak bawak baju PJ setannn !"sekarang pergi amik plastik bag dan kitup sampah" yaww WTH ? then afta PJ period its time for SENI,my form teacher enter."hey,u didn't buy a new report card,so awak xda report card la ye.nanti makbapak awak datang saye bg sehelai kertas je" ahh,mampus lahh kau :)

1030a.m.
time for recess :) "ah makk kau melantunn" melatah kat canteen laa wey :) malu gilagila ouh.then afta recess,aku masuk kelas mcm biase.Maths time :)) "teacher,-3x - x = 2x ,how can get 2x haa teacher" im asking,hahaha..bodoh nya :))

0139 p.m.
"ahh!mane org tua nie?panas laa sengall.aku nak balik tidurr" suddently ,abah sampai.huh "soryy ingtkan adik kuar kul 0130" hahh?!! WTF,die ckp mcm tu dengan keadaan selamber?rmbut die laa.

0202 p.m
afta sampai rumah,aku capai fone,mama kate S ade bagii msg. S ajak kuar.heyy siall betul.mcm maner aku nak kuar kalau dah sampai rumahh. S nii bodohh aa !! dh tak dapat meet :( sad gilagilagila. bangang ,smlm taknak bagii tahu.pandii la kau S :( "bie jahat! ade je aa alasan taknak jumpe bby" . mangkok! prffff..bencibencibenci ! FYI , harii ni mmg sheall :( semua nya tak kena..
done by
Fergie :(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.