Sunday, June 21, 2009

ajing betina(dalam kamus BOSIA anjing betina enn)

my ass my ass ;D
hah.si anjing betina yg kurap nie,benci kau la bosia ;) kau engt aku nak sangat ke kawan nan kaw?euwww,geli siakk!asal haa aku pi kawan nan kaw ulu.but & but, stelah aku tahu pangai kaw,yukss sumpah aku gelii.kaw panggil aa shah tuu serang aku ;) aku ta tatot pun.haha.da bosia tetap bosia jugaa.wey,kau ta penah pk dose ea?kau bagii jea t**** kau jantan tu isap haa?aku nasihat kau tamau dgr.haha.btw aku kesian kat anak kaw,kau bagi die minum susu secondhand & esuk lusa kaw bagi jantann tu jilat p*ki kaw pulaa yea?sorry la wey.lantak kaw laa nak buat manusia boikot kau ke happa! asalkan aku daa pergi jauh dari najis kaw sayang.yeek yek!tunjuk baik kunon mama & anak same jea.aku dgr cite kau same jea attitude dgn mama kaw ea? monitor 3prinia bgtaw kat aku.agaga ;) mane tak tumpah nye kuah kalau tak ke nasik ? sorry bebe.aku geli nan najis kau. wekk ;( shuuh,peg jauh2.. aku malash nak samak doe ;).haiyya,t**** kaw dah laa besar.sampai muat pakai bra mak kaw eyh?kaw sendiri kataa!jgn nak salahkan aku.kaw yg pakse aku tls mende-mende nii.
done by
Fergiee ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.