Monday, June 29, 2009

bosan ,malam!

aku pandang arah jam "ahh,turning 0157 a.m. " still early.bored gila.boy dah sleep.ia tak reply msg dahh,everybody dah mimpi.tggl aku sorang dok getar kaki dgr anjing nyalak blakang rumah "hantu kea tu" that time,i was affraid.so,thats why la aku tak tido2.haha.padahal esok school.alahh,malas nya.suddently ade manusia bagi msg "aku dgr cite kaw mao rampas sorg mamat ni ea" then was thinking "bodoh kee betina ni" haha,gilagilagila.mybe ejat kott,si penk.hun hunn,aku just minat.takk kate pn suka nd nak cple.attitude die wat aku heppy.huh,bodoh ;D but till now,aku still bole smile.asalkan aku je yg tau ape yg aku tau ;D

im turn back to see the clock "ahh,0202a.m"still tak mengantuk.nd aku visit page leeya ;D nampak picture bestie die "waah,comel budak ni.hunn,aku bukan bestie die ke haa?" yaww,lantakk la.then,i was here,writing this words.yahh..malas nak school la,then aku kacau afiq and syakir.haha.padan mukaa ;D

malam masih muda.. belum rasa mengantukk :) tapii kul 0600 a.m dah kena bangun.bodoh betul kerajaan suh gi school.ahh..sengal.well,aku call S , luckly die angkat ;D waah,kesian.tgh tidoo tu,aku kacau.aku ckp punya cakap punya cakap,but aku pelikk.S tak bagii respon.haha,"mcm org bodoe je" then aku off.babii betul time mcm nii takda sape yg bangun.tapi aku cube lelap kan mate.taktau sampai bilaa bole tidoo nihh ;D
done by
Fergie :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.