Sunday, June 21, 2009

perampas yaww

sayang ku SUHAINA.asal nan kau haa?tak penah nya nak tgk aku senang.euww,benci kaw laa.dah laa kampung.pastu nak belagak bandar!wey,da kampung tuu kampung jugaa yaw.so tolang laa.jgn kacau aku lagii.isk,aku bahagie dgn syawal laa babi.kau tu mase dapat syawal,kaw tamao jage die elok-elok.& bile aku tercouple & tersayang die,atas sebab aku tataw yg die Ex-BoyFie kaw,kaw mula laa nak jadi musuh nan aku.heii,mukan aku yg rampas yaw.aku meet die kat gigs & aku tataw pun die tuu sisa kau.please laa.wey,dah dah laa tuu ganggu aku yaw.syawal tuu pun da cakap yg kau tak penah nak hargai die seade nya.kalau kaw nak die,takpayah laa pasang banyak?bodohnya kaw kan?& kau engt di skula tu sume suka kaw ea?tak la.dorg kutuk kaw blakang-blakang aww.kau je tataw.ish ish.kau perasan kaw cantikk?yuskk! & aku pun ta suka laa ade org kate kaw punya muka sama nan aku.geli laa..muka mcm pandi.bodoh betul.dah laa tu,curi nset aku.haha,aku tau nape kaw curi ;) sbb time tu kaw tade nset,mak kaw rampas & kaw nak msg syawal en?sbb tu kaw curi.agaga..haa,& buat malu jea,kaw yg wat pasal nan syawal.pastuu kaw pulakk yg frust menonggeng sampai masuk ward.ish ish..
Done by,
Fergie ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.