Friday, December 18, 2009

gemok saya <33

hee gemok ! sayang kaw mcm gila laaaaaa ! gemok gemok gemok :) ta jumpe kaw sehari , aku gelisah mcm tggu kucing aku nak beranak tahuu tak bie ? heishh , bila aku pgey kaww gemuk , kaw x ngaku ! esh esh , ape lahhh . pipe tembam . heyya , kaw nihh , nk main lari2 mlm2 pun , lari laa ngn akuh , yg kaw miang g lari ngn wanie , exieeee kaw tu apasal ? panas laaaaaa . hurhh , emmph , kaw selalu usik aku ade hantu kat sebelah aku la , kt mane2 la . sampai aku ngingo mlm2 taww ! kaw jahat , nakal . sampayy aku ckp dlm text nk mandi pun na itot . heh , kabo mama ! haha , emphh , aku x tahu laaaaa relation ni sampayy bie . and sorry lahh . if aku asyik ask break :( aku syg kaww , sbnr nye lahh . tp aku kuadd jeles laaaa bie :|

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.