Tuesday, September 29, 2009

buduhhhh :

setan busan ! lappy kena buang and now nak tggu lappy baru :) tulah , ta online sampai berminggu2 ! siall gila doeee , grr , my pet bro pula kaki patah ! aiyokkk , abg abg , what happen ? haha . tak funny , but kesiannn . bkn patah act but retakk je ! raya ? heh , ade storyy nie . raya ke -2 if ta silap ade jiran sebelah rumah nieeeee , familyy die dtg . bnyk jugak lah . and that time , aku main mercun dengan abah . heh, disebab en mlut aku yg berek nie , aku dpt kenal ngn 3 mamat ! abg wan , syafik syawan and ezat . heh ! ezat , seriuslyyyyyy ezat kacakkkkk :) haha . then another story . aku kena tipu ngn mamat banglaaaaa :(
afta that , dekat schl aku da okay dgn lalla @ ainul :) best kena kan die . die kuat latah , so if aku nak taw secret2 die , just cucuk je pinggang die ! wuwuwuuuuuu :)
syawal , bie nh mcm **** je ? :DD heh , ta bg aku wat perangai , then die likk yg buad perangai . but tapeeeeeee . da nasibb :))

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.