Thursday, August 6, 2009

cakap la ape you all nak cakap ;D

hey ;D hari ni agak bosan ;D so , nothi ng too do , just wait BF bangun dari tidur . now , aku berubah balik . jadi nakal . haha ;D but , tak da ahh nakal sanadddd ;D but hey , di sekolah hari ni banyak sangat masalah . huh ! tataw ahh . name jeeee popan , pangai cam ape tah . haha , same cam aku gak . but tidakk seteruk itu yeah . ish . malas nak aib kan oarang yg penah aku aib kan tu . haha ! tau tau je lah sape en *kening kening

ish , trial dah nak dekat , but aku langsung tak sentuh buku ? asal ha ? ish , takut mmg ah takut . tapi malas punya pasal aku jadi ta takott? ish , bunyi mcm ape je enn ? ish , now online ms kat CC , sengaje abis kan duit bapak aku ;D haha , pc kat umah ade , tamau guna . biasa lah , cari privacy kann ;D

nah , someting for you " Jadi manusia tak semestinya kena ikut jalan atau kata orang lain . Yang penting adalah perasaan sendiri. Mungkin hari ni bernasib malang tapi.. CUBA untuk jangan berputus asa untuk hari esok. Nak esok jadi menarik? Berusahalah untuk terus hidup. KITA BUKAN HIDUP UNTUK ORANG LAIN, SEGALANYA UNTUK KITA SENDIRI . "

and lagi satu "Gunakan senyuman untuk kita merelakan sesuatu. Kadang kala kita perlu menyerah untuk menang. "

kan kan , betul tak ;D haha , ngarutt lahh ;D eh eh , foget nak bagi tau , now aku dah okeyy dgn semua ! yeay ! tengkiu Allah ;D ily Allah . ngengg , & now pun aku da tau kenape Syaaaa asyikk nak mara2 & suka cari gado . sumernya sebab die ade masalah . eh 1 tatau lah masalah pe . hihi ;D but now , aku bahagie & bahagie ! hope kekal sampai kiamat ? hihi ;d

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.